Betalingen rondom feestdagen

De feestdagen komen er weer aan. Wilt u extra leefgeld? Vraag het op tijd aan. Graag 1 week voor de feestdag. Met de feestdagen zijn wij gesloten. Hieronder ziet u per feestdag wat voor u belangrijk is.

Betalingen rondom Goede Vrijdag en Pasen (vrijdag 19 april en maandag 22 april)
Wilt u (extra) geld voor de Paasdagen? Vraag dit dan aan voor 9 april. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Pasen.
Als u uw leefgeld normaal gesproken op vrijdag of maandag ontvangt, dan krijgt u dit nu al op de donderdag ervoor (18 april i.p.v. 19 april of 22 april).

CAV is gesloten op maandag 22 april (2de paasdag).

Betaling rondom Koningsdag (zaterdag 27 april)
Wilt u (extra) geld voor Koningsdag? Vraag dit dan aan voor 20 april. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Koningsdag.

Betalingen dag van de Arbeid (woensdag 1 mei)
Er is geen betalingsverkeer met de bank mogelijk op 1 mei. Als u uw leefgeld normaal gesproken op woensdag krijgt, dan krijgt u dit nu de dinsdag ervoor (30 april i.p.v. 1 mei).

Betalingen rond Hemelvaartsdag (donderdag 30 mei)
Wilt u (extra) geld voor Hemelvaartsdag? Vraag dit dan aan voor 23 mei. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat extra geld mogelijk, dan heeft u uw (extra) geld voor Hemelvaartsdag. Als u uw leefgeld normaal gesproken op donderdag of vrijdag krijgt, dan krijgt u dat nu ook, ondanks dat CAV gesloten is.

CAV is gesloten op donderdag 30 mei en vrijdag 31 mei.

Betalingen rond Pinksteren (zondag 9 juni en maandag 10 juni)
Wilt u (extra) geld voor Pinksteren? Vraag dit dan aan voor 29 mei. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien besloten wordt dat extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Pinksteren.
Als u uw leefgeld normaal gesproken op maandag krijgt, dan krijgt u dat nu ook, ondanks dat CAV gesloten is.

CAV is gesloten op maandag 10 juni.

CAV wenst u fijne feestdagen!

2019-03-26T08:45:51+00:00 26 maart 2019|actueel|