Betalingen rondom feestdagen

De feestdagen komen er weer aan. Wilt u extra leefgeld? Vraag het op tijd aan. Graag 1 week voor de feestdag. Met de feestdagen zijn wij gesloten. Hieronder ziet u per feestdag wat voor u belangrijk is.

CAV is op dinsdag 10 december vanaf 10.30 uur gesloten. Wilt u hier rekening mee houden bij o.a. het aanvragen van (extra) geld. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Er verandert niks voor het ontvangen van uw leefgeld deze dag. CAV is woensdag 11 december vanaf 9.00 uur weer bereikbaar.

Betalingen rond Kerst (woensdag 25 december en donderdag 26 december)

Wilt u (extra) geld voor de Kerstdagen? Vraag dit dan aan voor 18 december. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor de Kerstdagen. Als u uw leefgeld normaal gesproken op woensdag of donderdag krijgt, dan krijgt u dat nu dinsdag 24 december.

CAV is gesloten op woensdag 25 december en donderdag 26 december.

Betalingen rond Nieuwjaarsdag (woensdag 1 januari)

Wilt u (extra) geld voor de jaarwisseling? Vraag dit dan aan voor 24 december. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Nieuwjaarsdag. Als u uw leefgeld normaal gesproken op woensdag krijgt, dan krijgt u dat nu dinsdag 31 december.

CAV is gesloten op woensdag 1 januari 2020.

CAV wenst u fijne feestdagen!

2019-11-04T17:15:04+00:00 4 november 2019|actueel|