Betalingen rondom Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag en Pinksteren

Betalingen rondom Goede Vrijdag en Pasen (vrijdag 10 april en zondag 12 april t/m maandag 13 april)

Wilt u (extra) geld voor de Paasdagen? Vraag dit dan aan voor 3 april. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Pasen.

Als u uw leefgeld normaal gesproken op vrijdag of maandag ontvangt, dan krijgt u dit nu al op de donderdag ervoor (9 april i.p.v. 10 april of 13 april).

CAV is gesloten op maandag 13 april (2de paasdag).

Betaling rondom Koningsdag (maandag 27 april)

Wilt u (extra) geld voor Koningsdag? Vraag dit dan aan voor 20 april. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat er extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Koningsdag.

Als u uw leefgeld normaal gesproken op maandag krijgt, dan krijgt u dat nu ook, ondanks dat CAV gesloten is.

CAV is gesloten op maandag 27 april (Koningsdag)

Betalingen dag van de Arbeid (vrijdag 1 mei)

Er is geen betalingsverkeer met de bank mogelijk op 1 mei. Als u uw leefgeld normaal gesproken op vrijdag krijgt, dan krijgt u dit nu de donderdag ervoor (30 april i.p.v. 1 mei).

Betalingen rondom Bevrijdingsdag (5 mei)

Wilt u (extra) geld voor Bevrijdingsdag? Vraag dit dan aan voor 28 april. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat extra geld mogelijk, dan heeft u uw (extra) geld voor Bevrijdingsdag. Als u uw leefgeld normaal gesproken op dinsdag krijgt, dan krijgt u dat nu ook, ondanks dat CAV gesloten is.

CAV is gesloten op dinsdag 5 mei (Bevrijdingsdag)

Betalingen rond Hemelvaartsdag (donderdag 21 mei)

Wilt u (extra) geld voor Hemelvaartsdag? Vraag dit dan aan voor 14 mei. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien er wordt besloten dat extra geld mogelijk, dan heeft u uw (extra) geld voor Hemelvaartsdag. Als u uw leefgeld normaal gesproken op donderdag of vrijdag krijgt, dan krijgt u dat nu ook, ondanks dat CAV gesloten is.

CAV is gesloten op donderdag 21 mei en vrijdag 22 mei.

Betalingen rond Pinksteren (zondag 30 mei en maandag 1 juni)

Wilt u (extra) geld voor Pinksteren? Vraag dit dan aan voor 22 mei. Wij beoordelen voor u of extra geld mogelijk is. Indien besloten wordt dat extra geld mogelijk is, dan heeft u uw (extra) geld voor Pinksteren.

CAV is gesloten op maandag 1 juni.

2020-03-23T16:48:06+00:00 10 maart 2020|actueel|