Werkenbij 2021-05-07T15:36:34+00:00

Werken bij…

Zoek je een baan dichtbij? Met acht vestigingen zitten we zo’n beetje in het hele land bij je in de buurt, met zinvol en uitdagend werk. Want we zijn maatschappelijk ondernemer in de financiële zorgverlening. Als jij ervaring hebt in de financiële zorgverlening en je bent van nature positief, pro-actief en persoonlijk in je benadering naar cliënten toe, maak je een grote kans op je droombaan.

Actuele vacatures

Op dit moment zoeken we voor een aantal vestigingen nieuwe collega’s:

Een open sollicitatie

Omdat we nog altijd groeien bij CAV, zijn we vaak op zoek naar nieuwe collega’s. Als jij op zoek bent naar een baan in de financiële zorgverlening, kijk dan eens of deze vacature bij je past.

Is dit jóuw baan?

Stuur je motivatie en CV: sollicitatie@stichting-cav.nl
Vragen? Ook dan kun je mailen naar: sollicitatie@stichting-cav.nl

Wie zijn wij?

Stichting CAV onderneemt maatschappelijk. Wij helpen mensen met het beheer van hun financiële huishouding.
Mensen die dit niet zelf kunnen bijvoorbeeld door een beperking, schuldsituatie of ouderdom. Door onze financiële zorgverlening bieden we financiële stabiliteit zodat deze mensen aan hun toekomst kunnen werken. Of gewoon van hun oude dag kunnen genieten.

Neem een kijkje bij CAV

Aan de slag als aspirant bewindvoerder

Aan de slag als ervaren bewindvoerder

Aan de slag als stagiaire